080813

Var ju i sollentuna centrum med min kusse idag och det var jätte kul bara det att de tog typ tre kvart för oss att hitta varandra så det blev inte att vi var där så länge för sen åkte vi till landet för att äta middag där med hennes familj. Vi åt typ potatis och någon biff med sås och det var faktiskt jätte gott för er som undrar! sen skulle min kusse spela match så vi cyklade ner till "Edsberg sportfält" tror jag det heter, och jag satte mig och kollade på matchen och dom spelade bra fotboll men tyvärr förlorade dom med typ 2-0 ... Sen efter matchen så var det bara att cykla tillbaka till landet och då satt vi lite framför datan och spelade fotboll innan min pappa kom för att hämta mig.
Så har min dag sätt ut, hoppas ni har haft en rolig onsdag för det har ialla fall jag!

P.S Bilder kommer.

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0