080818

Förlåt men jag har inte skrivit på länge men jag har inte haft tid. Men ialla fall idag var jag med Nathali och vi typ "tågluffade" lite så det var skoj, sen skulle hon hem vid typ 16.00 så då åkte jag hem och satte mig för att kolla på film. Och egentligen skulle jag åka till Veddesta för att kolla på en fotbollsträning men jag orkade inte så jag ringde Josefin och då var vi med Jessika, Sofia och Jessikas&Sofias killar och det var faktiskt väldigt kul så jag är nöjd med min dag! men skriver mer senare för nu ska jag hitta på någonting trevligt att göra.


Nathali på bussen.


Haha visst är dom söta?!


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha jupp alltid

2008-08-18 @ 23:33:14
URL: http://soooff.blogg.se/
Postat av: n

suuupersnygg bild malin -.- <3

2008-08-19 @ 11:22:44
Postat av: Malin

haha japp nath den är snygg ;P <33

2008-08-19 @ 23:22:03
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0