Ännu en dag med bara regn

Om ni tycker att jag klagar mycket så ber jag så mycket om ursäkt men kan ni inte hålla me om att vädret suger?! Idag har jag sovit till typ 12.30 så jag satt vid tvn och datan typ hela dagen för att det tyvärr regnar ute ... Men senare ska jag och Josefin ut och jogga så jag entligen får gå ut och röra på mig "skönt" ;) Dom senaste dagarna har mina inlägg känst ganska tråkiga men det händer liksom ingenting här hemma i ett radhus i viksjö sånna regnigar dagar som har varit men imorron skulle det kanske bli fint väder så då tänkte jag nog åka och bada :) Så vi får hålla tummarna på bra väder imorron så vi alla kan få vara på stranden och sola&bada!

Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0