Är hos Jennifer

Nu är jag hos Jennifer och tidigare idag var vi också med Johanna, Josefin, Jessika och Sofia, men dom skulle göra något annat och jag och Jennifer fick typ inte va me :S men aja. Jag skulle ju färga håret idag så det gjorde jag men färgen kom inte över hela håret så det funkade typ inte så jag fick lov att skölja bort det typ på direkten så jag visar inga bilder på hur det blev för det syns typ inte. Men jag ska färga snart igen och då kan jag visa skillnader! Men ialla fall, när Jennifer har ätit klart tror jag vi ska gå ut igen så det blir kul, och jag lägger in bilder senare idag eller imorron.
Men nu ska vi hitta på något trevligt att göra så vi ses ikväll om jag inte kommer hem för sent!

Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0