Bara tagit det lugnt idag

Idag har jag bara latat mig för vädret suger och jag är hur trött som helst. Imorse väckte mamma mig vid 8.30 för att jag skulle plugga engelska med hennes kompis(liksom på självaste sommarlovet i två timmar) men aja när jag entligen var klar så hade mamma varit snäll och gjort fruktsallad och det var verkligen jätte gott :) Sen efter det så gick jag raka vägen upp på mitt rum för att sätta mig och kolla på "V.Ä.N.N.E.R" så det är typ det jag har gjort hela dagen! så det har varit en ganska tråkig dag men ändå mysigt och skönt att bara vara hemma.
Men nu ska jag hitta på någonting annat att göra,
ses senare!

Puss&Kram //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0