Då blir det en kväll m. Jennifer

Idag slutade skolan kl: 15.30 och det var ju inte precis kul men man får vänja sig med sena dagar nu helt enkelt. Ialla fall, när jag kom hem åkte jag och pappa till Inte Sport i Barkarby och köpte ett "innebandy fodral" till mig för 500 kr (fast vi betalade 350 kr för att jag spelar i Bele Barkarby och de var extra pris på allt den här helgen då) och jag är väldigt nöjd med mitt köp! när jag kom hem åt vi middag med farmor och det blev tacos *mums*, och sen ringde jag Jennifer och vi bestämde att vi skulle hitta på något sen när hon hade städat så de bli skoj!
ja, jag har inte så mycket mer att berätta så det blir avslutat här.

Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0