då var första skoldagen avklarad

I skolan idag gjorde vi inte så mycket eftersom att det var första dagen, vi fick våra scheman och skåpnycklar och så pratade lärarna lite. Haha om man tänker efter så har man läskigt nog saknat allt "babblande" och skratt från klassen så det var lite kul! vi slutade kl. 11.00 typ och då gick jag hem till Jennifer, vi bestämde oss för att åka till Solna centrum och jag har aldrig varit där förut men det är något jag verkligen föredrar för det var väldigt stort (skillnad mot mitt närmaste centrum som är Jakobsberg om inte Viksjö) och så var det väldigt många bra affärer att titta i också. Men jag hittade inget så det var lite synd. Men ialla fall, sen åkte vi hem och nu sitter jag är och är ganska trött och har väldigt ont i benen efter allt gående! men nu ska ni inte behöva höra allt klagande så vi ses lite senare.

Puss /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0