.

Sista inlägget för idag för jag ska nog gå och lägga mig och kolla på "vänner" och sen sova för att bli frisk tills imorron. Tyvär har det inte blivit så roliga inlägg idag men så blir det när man är sjuk(eller ialla fall jag)! men jag skriver mer imorron och då blir dom nog roligare, för det kan jag nästan lova er(roligare en dagens ialla fall) :)

Men ni får ha en forsatt trevlig kväll!

Puss /Malin




Haha det här är från klassresan med klass 6c, ville bara lägga in den. Gud va det var länge sen, alla ser så små ut liksom ;) Vilka minnen man får upp i huvet, både dåliga och bra men man kommer liksom ihåg nästan allt som om det var för bara nån månad sen eller två, men det var liksom för typ 2 års sen typ :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0