Förkyld?

Tillslut ringde Jennifer och hon kom hit då för jag inte riktigt var klar men sen när jag blev de så gick vi på en liten "promenad" och det var skönt faktiskt för solen sken och det var ganska varmt. Sen gick vi hem till henne och sjöng sing star och det gjorde vi ett bra tag! vi hade det väldigt kul och jag är nöjd med min kväll, men när jag kom hem kände jag att jag hade ont i halsen och det blir bara värre och värre, jag vill inte bli förskyld nu när skolan precis har börjat och så! aja jag får göra lite te och sätta mig och kolla på V.Ä.N.N.E.R så kanske jag blir bättre.
Ha det så bra, så ses vi imorron för jag orkar nog inte skriva mer idag!

Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0