Första matchen

God Morgon!

Jag vaknade för typ en timme sen och tog och gjorde en mumsig frukost att äta framför tvn så nu är jag mätt! idag ska jag spela min första match(träningsmatch om man ska vara exakt) och vi möter nått lag från Södetälje och det ska bli kul. Ja vad mer, ikväll är det NRJ in the park så dit sticker jag med några kompisar ikväll så det blir nog skoj! vet inte riktigt vilka artister som ska vara där men det är säkert några bra ... Ja, jag har inte så mycket mer att berätta men vi hörs senare. Fast jag får se om jag hinner skriva efter matchen för jag måste skynda mig och duscha och så för att sedan åka men annars skriver jag om kvällen och lägger in bilder imorron och så!

Ha det så bra.
Puss /Malin


Dessie var ute sent igår och frös med mig ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0