Första "riktiga" skoldagen

Då var första "riktiga" skoldagen av klarad. Idag hade vi musik, no, matte, engelska och skolfoto och det var inte sån jobbig dag eftersom att vi bara fick böckerna och bara fick reda på saker och ting och lite sånt. Och vi hade som sagt skolfoto idag och jag känner mig inte nöjd(inte för att vi fick se hur vi såg ut men det kändes liksom inte bra), men aja jag får väll se när korten kommer ... Ialla fall, ikväll har jag innebandyträning för er som vill veta och det ska bli riktigt kul!

Mer en de har jag inte att bertätta men jag skriver mer senare.
Puss /Malin

Dagens Outfits:

Blå Vit randig t-shirt - Gina Tricot
Vitt linne - H&M
Blåa jeans - Cheep Monday
Örhängen - Glitter
Armband - Gina Tricot (Fast dom kom inte me på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0