första träningen efter sommarlovet

Idag har jag ju varit på första innebandyträningen efter sommarlovet och vi hade löpning så det kanske inte kändes så jätte kul att behöva springa första träningen men det funkade. Vi sprang 4 km ungefär sammanlagt och det var ganska jobbigt för jag har inte direkt bra kondition men det känns alltid så bra efter att man har sprungit så jag är nöjd! men fick också reda på att det är springning på torsdag så det är hårt nu i början men aja.
Imorron ska jag kanske vara med min kusse ifall hon kan, men jag ska nog ringa henne eller skicka sms för är jag inte med henne imorron vet jag inte vad jag ska göra och jag tänker inte bara sitta hemma och kolla på film imorron också men jag får se hur det blir.
Men nu ska jag nog gå och lägga mig, ses imorron.

God Natt!
Pussar&Kramar //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0