God morgon

God Morgon :)

Jag sov ju hos Josefin i natt som jag skrev i det förra inlägget. Jag vaknade för typ en timme sen men Josefin sover fortfarande så jag tänkte att jag lika gärna kunde låna hennes data och skriva ett inlägg och vara inne här lite tills hon vaknar ;) Igår kväll nä jag kom hit vid ungefär 22.30 så var Josefin´s kusiner här. Så då bestämde vi oss för att vi skulle bada med dom i Josefin´s pool och det var verkligen jätte skönt i vattnet typ 25 grader och der var ju ändå sent på kvällen! men sen tog vi ett varmt bad efter att ha badat ett tag och sen gick Josefin in på datan så jag satte mig och målade naglarna. Dom blev inte så fina men det får duga ;) Sen spelade vi kort innan vi gick och la oss vid typ 02.00 ...
 Men nu ska jag hitta på någonting att roa mig med på datan tills Josefin vaknat men vi ses lite senare!

Puss på er //Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0