Gotland & Grundsund´s bilderna

Så nu har jag "entligen" fått bilderna från Gotland och Grundsund med Jennifer, jag vet att det var ett tag sen men Jennifer har inte varit hemma och hunnit skicka bilderna till mig för vi tog dom med hennes karmera. Men nu så! fast nu ska jag bara lägga in dom på bloggen och det blir nog inte idag för jag har träning kl: 19.00 och den slutar 21.00 och jag ska göra en massa saker innan men imorron blir det nog av.

Det här blir nog det sista inlägget för idag, för som sagt så har jag en massa saker som ska göras + att jag har träning och efter det ska jag bara duscha och sen gå och lägga mig för jag börjar 08.00 imorron och kommer aldrig komma upp annars, men vi hörs imorron istället :)

Ha det så bra!
Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0