Har slutat med fotboll

Nu är det innebandyn som gäller för mig. Idag skickade jag ett mejl till min fotbollstränare och berättade att jag slutar på fotboll. Vill ni veta varför så är det så att jag vill satsa på innebandy för det är de jag "brinner" för och sen vill jag få mer tid med skolan(skolarbetet) och liksom satsa lite mer på skolan nu när jag får betyg och så, så vill jag få mer tid med mina vänner samtidigt också. Visst jag kan lika gärna ha slutat på innebandyn men att spela innebandy är de jag vill och jag älskar det och visst det är kul med fotboll också men jag tycker inte det känns riktigt lika kul längre, men jag kommer ju spela fotboll på gympan i skolan och vid andra tillfällen också så jag kommer ju inte glömma det helt ;) Och Piteå var det sista jag gjorde med mitt fotbollslag och att åka dit med dom är något jag gärna gör igen, det är verligen ett minne för livet och jag kommer aldrig att glömma mitt lag Bele Barkarby F-94 <3

P.S Jag kommer att sakna er alla fast vissa eller typ nästan alla förutom kanske typ 10 st träffar jag ju på innebandyn + att jag går i samma skola som vissa så alla slipper mig inte helt (sorry) ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0