Hemlis

Jag har inte skrivit sen imorse jag vet men har liksom inte haft så mycket tid + att jag inte har så mycket att säga men tänkte skriva ett inlägg nu medans jag väntar på att Jennifer ska komma. Idag har vi fixat lite inför kvällen och varit ute och lite mer! jag har just ätit middag och det var verkligen gott, liksom kyckling och crocetter (stavas?) och sås till och hur gått är inte de?! men nu är jag jätte mätt så jag sitter nog här ett tag innan jag går ut med vovven på en kvällspromenad, men det blir mysigt i det här vädret.
Men ialla fall, vad jag ska göra ikväll kan man undra men det ända jag tänker berätta är att jag ska vara med Jennifer resten får ni veta senare ikväll eller imorron!
Nu ska jag tråka framför datan lite mera, men vi ses sen.

Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0