Idiot

Nu är jag riktigt irriterad för en kille jag typ "kände" förut för väldigt länge sen ringde helt plötsligt hem till mig och pappa svarade ju såklart och sa att det var någon (namnet blir anonymt) och jag fattade inte vem de var så jag svarade. Så sa han:

-Hej det är (anonymt).
-Hej, vad vill du?
-Inget speciellt, vad gör du?
-Ingenting men jag kan inte prata nu!
-Varför inte?
-För att jag är med en kompis.    (jag var inte de men pallar inte prata med honom)
-Okej, puss hej.
-Hej då ...

Asså fatta va mycke damp jag få på den här killen! och så säger han puss (haha jag blir äklad)!!
jag fattar bara inte vad han vill mig, jag hatar honom och har sagt till honom flera gånger att inte ringa till min mobil så ringer han hem istället. Asså ibland förstår jag mig verkligen inte på killar, om man säger åt dom att sluta ringa så är det väll bara att acceptera! visst vi tjejer kanske också gör så ibland men jag har bara märkt att killar gör det, och ibland kan det ju finnas andledningar till att man ringer fasten man säger till, men han har verkligen INGEN anledning att ringa mig och absolut inte hem till mig och absolut inte han...

Aja nu ska ni inte behöva höra mig och om mitt "problem".
Ses lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0