inte skrivit på hela dagen ...

... men jag har verkligen inte orkat för jag somna inte fören jätte sent igår och sen skulle jag upp vid typ 10.00 för att följa med mamma & pappa till något ställe vid "Lillsjön" så då hann jag inte imorse heller! och sen har jag haft sån himla huvudvärk från igår så jag har bara legat i sängen och slappat hela dagen. Men nu är jag ialla fall här vid datan och tänkte skriva ett inlägg.

Som sagt så var jag vid Lillsjön idag med mina föräldrar och farmor och fikade på något berg med en jätte fin utsikt så det var faktiskt mysigt. Men som jag skrev så har jag en sån himla huvudvärk så det blev inte att vi var där så länge, det blev liksom bara att njuta lite av utsikten och sen fika innan vi åkte hem igen. Och när vi kom hem skulle jag egentligen åka med mamma till Veddesta centrum men jag orkade verkligen inte så vi bestämde oss för att göra de imorgon istället! ja, jag har inte så mycket mer att berätta om dagen eftersom att jag bara har slappat hela dagen.
Men jag hoppas ni kanske har gjort något lite roligare en så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0