Jakobsberg Centrum med Josefin

Nu är jag inte lika irriterad längre så nu tänkte jag skriva mitt sista inlägg för idag.

Idag skulle egentligen skulle jag och Josefin åka till ett bad i Kungsängen (Lillsjön) men eftersom att det regnat hela dan bestämmde vi oss för att åka till Jakobsberg centrum. Vi var där i kanske tre timmar och jag köpte en tamborste och lite grejer till som man kan ha me säg när man reser typ och sen köpte jag lite godis så det blev inte några kläder eller så idag. Sen åkte vi hem vid typ 17.00 för att jag skulle äta, det blev tacos för er som undrar ;) Sen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra på kvällen men bestämmde att jag bara skulle ha en mysig kväll hemma och ta det lugnt så jag satte mig vid tvn ett tag innan jag satte mig här vid datan. Så nu har jag suttit här ett tag och tänkte sätta mig och läsa en tidning (Frida) så vi ses imorron.

God Natt !
Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0