Lillsjön med Josefin idag

Idag väkte mamma mig vid 10.30 men jag somnade såklart om fasten jag skulle gå upp när mamma väkte mig för att jag och Josefin skulle tidigt i väg till Lillsjön (ett bad i Kungsängen). Så jag blev ganska så strässad när jag vaknade vid typ 11.00 kanske, så jag fixar frukost och äter och sen skulle jag byta om men då kommer min syrra hem och vi börjar bråka om en töntig grej (som vanligt). Så Josefin ringer mig typ tre gånger och frågar om jag är klar så efter typ tredje gången kan jag säga att vi kan mötas (haha stackars Josefin som var tvungen att vänta) *skäms*.
Sen tog vi buss, tåg och buss för att åka till Lillsjön. Och när vi var där så var det ju inte direkt världens finaste väder (fast det visste vi ju innan också) men vi badar ändå typ två gånger och var där i typ 2 timmar innan Josefins föräldrar kom och hämtade oss. Och då åt jag middag, det blev lasagne (stavas?) och det var gott. Sen satte jag mig vid datan och nu sitter jag här ;) Men nu ska jag gå upp och byta om för att sedan träffa Nathali som jag inte har träffat på typ hela sommaren!
Men jag skriver mer sen.

Puss&Kram /Malin

Lite bilder från Lillsjön

 

 

1. Ja det blev ju inte direkt någon solig dag på stranden idag.
2. Haha det var ganska öde, bara några som spelade vollyboll (kanske inte syns, men lite)
3. Det var jätte skönt i vattnet fasten vädret inte var det bästa.
4. Lillsjön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0