Lite bilder från Camilla´s land

Det blev inte så många bra bilder + att några är när vi badar i underkläder så dom lägger jag inte ut men några bilder delar jag med mig av:



   

   



1. På stranden.
2. När vi kom fram till Camilla´s land så gick vi ner och badade.
3. Det var kallt i vattnet så det tog typ 15-20 min att komma i men efter ett tag blev det varmt.
4. På fredag kväll hade vi det jätte mysigt med en film och chips.
5. Lördag kväll ville Dessie bara bada ifall vi gjorde de.
6. Och jag&Camilla hade inga bad kläder med oss den kvällen så vi bestämde oss för att bada i underkläder.
7. Camillas vänner från landet var också med men dom badade inte.
8. Lördag kväll kom min mamma&pappa och vovve Dessie ut till landet och då hade vi kräftskiva "super mysigt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0