Mitt hår = Grönt

Som jag skrev i det förra inlägget så skulle jag ju hem till Josefin och när jag kom dit så badade vi i hennes pool och det var som vanligt typ 25 grader i vattnet så det var jätte skönt, vi badade i typ en timme om inte mer innan jag skulle hem för att äta middag. Vi åt pizza och dom var köpta i viksjö centrum och var skit stora, verkligen! ;) aja inge mer om de. Nu ska jag i alla fall gå upp och duscha för mitt hår blir nästan alltid grönt efter att ha badat i hennes pool "haha", vill inte direkt gå runt med grönt hår så vi ses kanske ikväll annars imorron för jag ska sova hos Josefin i natt igen, vi får se :)

 
Puss&Kram /Malin


             

1. Josefin´s sköna pool.
2. Vi lät Josefin´s hund Simba bada också.
3. Och så här ser mitt hår ut efter att ha badat hos henne.
4. Man ser ialla fall lite att det är grönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0