Mysig kväll med Jennifer

Igår sov jag ju hos Jennifer och vi hade väldigt roligt! vi var ute lite och då tog vi några kort och gick runt lite i viksjö. Men sen bestämmde vi oss för att gå hem till Jennifer och göra lite popcorn och sätta på en film. Vi såg "Forist Gump" eller nått, den var inte så jätte bra men det funkade väll. Sen när den var slut så fixade vi oss och bäddade åt mig, när vi hade gjort de så la vi oss och prata massa till typ 03.00 men då bestämmde vi oss för att sova!

 

 


Idag (lördag) vaknade vi kl: 11.00 typ och då satte vi oss för att äta frukost och sen kollade vi på tv så nu tror jag vi ska gå upp och fixa oss för att sedan kanske gå ut eller nått. Men jag skriver mer senare!

Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0