NRJ IN THE PARK

Kom nyss hem från Kungsträdgården eller för typ en halv timme sen kanske. Jag har haft skit kul där och alla var typ helt galna och vi hade det verkligen trevligt, så jag är väldigt nöjd med min kväll! men det var någonting jag störde mig på och det var att typ alla rökte och dom liksom inte tar hänsyn till andra utan låter ciggen vara vart som helst. men aja folk är som dom är ... men jag har inte så mycket mer att berätta en att jag är väldigt trött i benen efter allt gående, hoppande och dansande + att halsen kanske inte mår så bra heller efter allt skrik, haha!

Föresten så vann vi matchen idag med 4-1 så jag är väldigt nöjd med hela dagen och inte bara kvällen ;)

Här är några av dom bilder jag tog på NRJ:

   

   

1. Stog ganska långt fram i början *STOLT*
2. Jag, Veromica, Maja och Nathali blev väldigt flummiga efter ett tag och gick o satte oss i någon backe.
3. Sen var det några killar som kom fram till mig, V , M  och N och dom frågade efter cigg och sen började dom typ snacka med oss!
4. Hade skit kul.
5. Sen gick vi till stationen efter en kväll i Kungsan.
6. Minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0