Obehagligt

Idag skulle jag åka till Sollentuna för att hämta ut mitt pass på polisstationen och när jag är vid Jakobsberg station så är det en kille i typ 19 eller 20 års åldern som följer efter mig och helt plötsligt kommer han fram till mig och frågar om jag ska till Stockholm central och jag säger ja för att han skulle tro de. Och sen frågade han om han kunde få mitt nummer ifall det blir fest någon gång men jag sa nej och tänkte gå in i tåget men då ställer han sig för dörrarna så jag inte kan komma förbi (med flit) så jag tänkte gå till en annan dörr för att komma in men då ställer han sig där så jag inte kan komma förbi och hindrar mig att gå in! men sen kommer någon annan som ska gå in på tåget så då lyckas jag komma in, asså fatta rädd jag blev ... Ibland tänker  jag på vad han ville och vad han egentligen kunde ha gjort!
men sen när jag kom fram så mötte pappa mig för att vi skulle hämta passet och jag kunde ha visat passet men bilden blev inte direkt fin ;)

Puss&Kram //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0