Olika outfits m. mig och Jennifer

Sista dan i Grundsund så va vi i ett köpcenrtum och hade det  jätte roligt och provade en massa knasiga kläder av olika slag och så här ser dom ut:
   
  
 

1. Jag hade: vitt linne och en grå kjol till, Jennifer hade: svarta leggins och en grå klänning till från MQ.

 2. Jag hade: gul t-shirt och jeans shorts, Jennifer hade: gult linne och leggins till från MQ.

3. Jag hade: svart,vit randig tunika och jeans shorts till och Jennifer hade: orange,svart tunika och svarta leggins till från MQ.

4. Jag hade: gråa byxor(XS), vit vest och ett svart linne, Jennifer hade: svarta byxor(XS), svart vest och vitt linne från JOU.

5. Jag hade: blåblommig klänning, Jennifer hade: Rödblommig klänning med svarta leggins till från MQ.

6. Jag hade: blå t-shirt och gröna shorts till och svart linne under, Jennifer hade: vit t-shirt och gröna shorts till och ett svart linne under från VERO MODA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0