outfits första skoldagen

Vit tjocktröja - Inter Sport
Svart linne - H&M
Blåa jeans - Cheep Monday




Idag vaknade jag vid redan 06.30 och det var inte riktigt meningen men jag kunde inte somna om så jag gick upp då och tog en kopp te och en smörgås och satte mig vid tvn i kanske en halvtimme innan jag klädde på mig och sminkade mig. Men nu är jag klar och ska nog gå till Josefin snart fast vi inte börjar fören kl. 10.00, men jag har ju inget att göra så det blir nog mina planer för morronen. Efter skolan ska jag ju vara med Jennifer så jag får se om jag skriver något då annars skriver jag senare!

Puss/Malin

Kommentarer
Postat av: Marie

Tjolahopp :o)

Kom och ge din åsikt angående bloggande och ålder! Bloggar DU om tio år tror du?

www.mumari.se/2008/august/utkast-helt-plotsligt.aspx

2008-08-21 @ 08:52:58
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0