På landet med kusse

Nu är  jag på landet och sitter vid datan så tänkte att jag lika gärna kan skriva ett inlägg. Vi har nyss ätit middag och efterrätt så jag är skit mätt nu men det var gått! snart ska jag och min kusse gå och bada så det ska bli kul ;) jag har inte så mycket att berätta men jag tror att jag gå in på datan ikväll så då skriver jag mer om vad jag har gjort och så kommer det kanske några bilder också. Men annars skriver jag som jag sa iförra inlägget imorron :)
Men nu ska vi nog gå och bada men vi ses.

Massor av pussar&kramar //Malin

Kommentarer
Postat av: Josefin

2008-08-03 @ 22:50:37
Postat av: Josefin

2008-08-03 @ 22:50:49
Postat av: Josefin

Jo det fins skit måmga "kor" där! ;)





(Glömde L det skulle vara klor ) ;)

2008-08-03 @ 22:52:15
URL: http://josefiinn.blogg.se/
Postat av: Malin

haha jag förstog det men det såg så kul ut när du skrev det!



fast jag har nog sätt en ko där i ;P

2008-08-04 @ 18:54:04
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0