Regningt och trist

För kanske en halv timme sen kom jag hem från att jag varit med Jennifer. Vi gjorde inte så mycket gick mest runt i viksjö och var hemma hos henne, men att vara ute i det här vädret känns inte kul alls! bara regningt och trist men jag och Jennifer fösökte roa oss ändå, och hur det gick de vet jag inte riktigt ;)

Ialla fall, idag "lovade" jag att lägga in bilderna från Gotland & Grundsund med kom hem senare en vad jag trodde och orkar/hinner inte idag men imorron så gör jag de för då har jag nog tid!
Men nu är det nog läggdags för mig så jag kommer upp imorron.

Puss /Malin

    

1. Bild på: Jennifer. Fotograf: Jag
2. Bild på: Mig. Fotograf: Jennifer

(Ursäkta bildkvaliten på bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0