Sjuk ...

Då var man sjuk då, eller jag vaknade av att jag mådde skit illa och hade ont i halsen så mamma sa att jag skulle stanna hemma från skolan idag. Så typiskt att bli sjuk nu när skolan börjat, men jag tror jag ska gå imorron för det är då alla lektioner börjar och så har vi skolfoto *suck* ! men får se om det blir värre eller om jag klarar av att gå då. Ja vad mer, idag har jag ju alltså inte gjort så mycket legat i sängen och kollat på "vänner" och så har jag sovit lite, det är typ bara de.



Det var bara att sätta på sig "myskläder" som består av ett par gråa mjukisbyxor och en t-shirt (sverige ofc) ;)

Men nu ska jag nog försöka få i mig lite lunch, men vi hörs senare!
Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0