Sover hos Veronica inatt

Hann tyvärr inte skriva något mer inlägg tidigare på kvällen så det får bli nu istället. Idag skulle jag ju vara med Nathali och det var jag också men Jennifer, Veronica och Maja var också med! vi gick runt lite i viksjö och "pratade" typ hela tiden. Och vi hade almänt trevligt bara :) Sen bestämde jag och Veronica att jag skulle sova hos henne och att jag skulle följa med henne och hennes föräldrar in till stan för att kolla på fyrverkerier (det var ju 080808 så det skulle typ firas i stan). Så vi åkte in till stan för att kolla på furverkerierna och det var faktiskt jättefint så jag tänkte bjuda på några bilder men dom lägger jag in imorron när jag kommer hem och ifall jag vet hur man gör så kanske jag lägger in någon video på kvällen men det får jag se om jag klarar ;)
Men nu ska vi sova, ses imorron!

Pussar&Kramar /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0