Tälta med Jennifer

Hej på er!

Så nu sitter jag och Jennifer här och äter popcorn och har det bara bäst! Inatt ska vi tälta och det kommer va så himla kul, okej vi ska inte tälta så långt hemifrån, liksom bara på min tomt, taha men det blir ändå bäst ;) Juste den där hemlisen var inte så hemlig för er, eller jo för några av mina kompisar för det var så att jag och Jennifer skulle skrämma dom för dom ska också tälta inatt! men tyvär blev det ändrat ...
Det var så att jag och Jennifer kom gående typ vid deras parkering för att kolla vad dom gjorde och då kom dom cyklande förbi oss och vi frågade vad dom skulle göra och dom sa att dom skulle till typ ett dagis och vi frågade om vi fick följa med för vi hade typ inget att göra men då sa dom:
- Jag tror inte det går.
- Varför?
-Hejdå, ring oss!

Ja då åkte dom och vi gick runt lite men bestämde oss för att ringa dom sen och då när vi ringde så frågade vi ifall vi fick vara med men vi fick inte de för dom, och vi vet faktiskt inte varför ... :S Aja det var därför vi inte kunde säga att vi skulle tälta för att vi skulle skrämma dom.

Men nu ska vi gå ut i tältet och ha det allmänt trevligt,
jag skriver imorron igen!

God Natt och sov gott.
Puss /Malin&Jennifer :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0