Tisdag

Skulle ju vara med Jessika, Sofia, Johanna, Patrik och Niklas men det blev ej så för killarna kunde inte så vi "flickor" fick umgås själva men vi kom inte på så mycket att göra gick mest bara runt och sen skulle jag hem för att cykla till träningen. Träningen var ovanligt jobbig idag och jag var jätte trött i benen men det funkade, sen efter träningen åkte jag hem och duschade och åt middag. Sen blev det inte riktigt att jag gjorde det jag skulle så istället var jag med Nathali, Josefin och Jennifer och det var faktiskt väldigt skojigt! visst vi hittade inte på så mycket men det var kul att vara med dom ändå för det är det alltid. Imorron vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men får se det imorron!
Nu är det läggdags för mig fast först ska jag nog läsa lite men sen.

Puss på er och god natt!


Haha jag diggar Nathali´s katt så himla mycket! asså den är skit lydig och beter sig som en blandras mellan en hund, katt och människa. Hehe jag vet att det låter konstigt men hon är typ de enligt mig, och jag tror Nathali tycker det lite också för er som vill veta! ;)

Kommentarer
Postat av: nath

hahahah japp, min kissemiss är lydigast (a) hon kommer när man ropar, kan höger o vänster och sitt o ligg, XD <333

2008-08-20 @ 19:28:45
Postat av: Malin

haha nathis är stolt för dom som vill veta XD <333

2008-08-20 @ 21:31:23
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0