Torsdag den 28/8

Jag kom hem från skolan för typ en timme sen och nu är jag hur trött som helst! tvningade mig upp vid 07.00 för att äta frukost och fixa mig. Och det känns seriöst inte kul alls, menmen det är bara att stå ut ...
Ialla fall, idag fick vi våran första engelskaläxa fast den var inte så svår så det görs nog snabbt! 
Vi slutade vid 15.00 och det kändes som en evighet innan vi äntligen fick sluta. Men när vi fick sluta så  gick jag på direkten hem och nu sitter jag här och är hur trött som helst men ska på träning om typ en och en halv timme så då kanske jag blir lite piggare! Men nu ska jag hitta på något trevligt att göra "själv".

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0