Tröttsamt

Hej på er!

Hoppas ni har haft en rolig start på en ny vecka(fast vädret suger)! själv har jag inte haft så vidare bra start, dagen började med att jag sov till 12.00 (och de va ju skönt att jag fick sova ut). Sen satte jag mig och åt frukost/lunch, efter de satt jag vid tvn inågra timmar och var hur trött som helst så jag pallade inte gå ut och jogga som jag skulle så det får bli ett "måste" imorron! sen satt jag också vid datan så det har varit de jag har gjort idag. Så nu ska jag gå upp och göra min styrka (som vi har fått i innebandyn) och sen ska jag ta en skön dusch för att sedan hitta på någonting men har ingen aning om vad ... Så det här blir nog mitt sista inlägg för idag men vi ses imorron.

Pussar&Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0