värre?

Har inte så mycket att säga eftersom att jag typ bara har tittat på tv och suttit vid datan ... Men jag är rädd att det är påväg att bli värre för nu börjar jag få ont i huvet också! hoppas att jag blir bättre till imorron ialla fall, inte för att jag gillar att gå i skolan men ändå. Juste imorron är det skolfoto ju och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig så jag ska nog gå upp och kolla igenom garderoben ifall det skulle bli bättre och jag kan gå imorron(vill liksom vara lite förberedd)! men aja kanske inte så roligt inlägg men som sagt så har jag inte så mycket att säga så jag får väll ursäkta, men skriver mer ikväll och då kanske det blir något roligare!

Ha en forsatt bra dag,
Puss /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0