Har tråkigt

PERSONLIGT
Ditt fullständiga namn? -
Malin Anna Svärd
Din födelsedag? - 25 Mars
Har du något smeknamn? - Folk kan hitta på en massa namn till mig
Vad har du för ögonfärg? - Blåa
Din hårfärg? - En dum Blondin
Hur lång är du? - 1.57
Skostorlek? - 37
Är dina föräldrar skilda? - Nej
Ditt senaste förhållande? - Nått jag aldrig vill nämna
Vem var ditt senaste förhållande med? - Tänker inte skriva hans namn i bloggen..
Är du kär? - Jag tror de
Har du varit kär? - Ja

VEM/VILKA..
Kysste/pussade du senast? - Hehe skulle ni bra gärna vilja veta
Kramade du senast? - Min vovve
Slog du senast? - Jag slåss inte
Fick du sms från senast? - Victor
Pratade du med i telefonen senast? - Victor
Saknar du mest just nu? - Honom
Är din bästavän? - Mina ÄKTA vänner är dom bästa
Skulle du kunna göra allt för? - Familj och Vännerna
Kan du lita på mest? - Mig själv
Vet mest om dig? - Min kusse
Sov du tillsammans med senast? - Cecilia

VAD..
Längtar du till mest just nu? -
Till han kommer hem & NYÅRSAFTON
Gjorde du igår? - Var med Cecilia(min kusse) i Kista
Åt du senast? - Fruktost
Har du för mobil? - Sony ericsson
Köpte du senast? - En buss remsa
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästavän? - Bli väldigt besviken
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - Svimma

DU..
Svär? -
För ofta
Sjunger bra? - Haha suger
Vill gifta dig? -  I framtiden ja
Kommer överens med dina föräldrar? - Ibland
Äger en ipod? - Naaj
Sover med gosedjur? - Nej
Skrattade senast? - Igår
Grät senast? - Igår kväll
Hatar? - Haha det finns många/mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0