"Lucia"

Ja nu kanske folk blir helt förskräckta för att jag skriver i min blogg som jag inte gjort på jätte länge. Men nu är jag här och de känns ganska kul att skriva faktiskt :)

Idag hade vi lucia och själv va man själva lucia och de kändes jätte bra och jag är verkligen nöjd. Trodde liksom att jag skulle klanta till mig för både skola och släkt och typ glömma min vers eller vad som helst men nej jag klarade det och min farmor började till och med gråta, haha så söt ;) Min efterlängtade kusin va också där och kollade och efteråt va dom hos mig och fikade innan dom åkte hem.

Egentligen tänkte jag ringa några av mina underbara vänner men orkar tyvär inte vara med nån utan ska bara vara hemma och lata mig efter en himla jobbig dag & vecka.

Vi kanske ses när jag är sugen på att skriva igen ;)

Puss på alla från en glad Malin :)<3

P.S tack alla underbara älskade vänner för att ni alltid tror på mig och för erat stöd genom allt jag går genom. De jag vill är att säga att jag verkligen ÄLSKAR er alla, hoppas ni vet vilka alla ni är. Mina underbara vänner (a)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0