Väntar .. Väntar och Väntar ...

På att mamma ska komma hem från affären så jag kan gå ut, för Maya kan inte vara själv så efter skolan blev jag ju visst hundvaknt så tänkte göra en liten rolig historia nu ;)

Kära Cecilia. För det första vill jag säga att Frida är den bästa vän jag haft, och att Johanna är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att  Micke och Maja gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Mormor får ett lyckligt liv tillsammans med Pernilla. Jag vill säga tack till Shabnam för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Sofia. Du är verkligen underbar.


 

Mitt liv har bara gått utför sedan Vanessa tog sitt liv.


 

Snälla Victor, sörg mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med Andreas och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Erik som kommer i 130 km/h i en blå Opel.





Ta fram din mobil tryck neråt och släpp.

Byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0