Allsång på skansen

Idag var jag på Allsång på skansen med Josefin, Jennifer, Nathali, Veronica & Maja och det var verkligen jätte kul :) Vi kom dit vid typ 09.30 och då tog vi några "bänkplatser" och man såg faktiskt bra därifrån. Vi gick runt lite och kollade på djur på skansen och åt mat o massa annat för att tiden skulle gå fort och det entligen skulle börja. Jag och Josefin gick tillsammans runt och kollade på djur och vi var på lite konstigt humör så det var kul ;) Jag och Veronica gick efter ett tag bakom scenen för att kolla ifall E.M.D stog där och då såg vi Danny och han vinkade faktiskt till oss *STOLT*! Men tiden gick och entligen började Allsång på skansen och vi satt där på våra platser och sjöng med i låtarna :) Tiden gick ganska snabbt så när det redan hade gått en timme så skulle vi åka hem och jag o Josefin bestämmde oss för att gå från skansen till t-centralen och det var faktiskt skönt att ta den långa promenaden. Så sen tog vi tåget från t-centralen till Jakobsberg och därifrån tog vi cykeln hem till mig för att packa mina grejer för att jag ska sova hos Josefin ;)

Jag tog lite bilder från dagen men jag lägger in dom imorron!

God Natt, Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0