Ännu en regning dag på sommarlovet ...

God Morgon!

Vaknade vid typ 11.00 av att min farmor ringde och då såg jag att det ännu en dag regnade på sommarlovet! asså ett sommarlov är tillför att man ska bada,sola och massa sånnt men nej istället ska det regna *suck* ... Aja nog med bekymmer idag ska jag kanske vara med Jennifer så vi får se vad vi hittar på :) Hoppas att man får en rolig måndag fastän det är skit väder ute, men jag och Jennifer kommer säkert på någonting ändå! föresten på onsdag åker jag och Jennifer entligen till Gotland (har längtat så mycke) så jag får hoppas på bra väder då.
Men nu ska jag nog hoppa in i duschen men vi ses senare!

Pussar&Kramar /Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0