Nu är jag hemma från Grundsund

Hej på er!

Igår kom jag hem från Grundsund där jag har tillbringat en hel vecka med Jennifer! vi har haft jätte kul, vi har badat,solat,åkt båt och massa mer ;) Och så tog vi ju några bilder också som jag tänkte lägga in men det blir när Jennifer kommer hem för hon är kvar där och kommer hem om några veckor och då får jag bilderna vi tog så jag lägger in dom så fort jag fått dom! och då kanske jag berättar lite mer om vad vi gjort denna vecka i Grundsund. Men en sak kan jag berätta och det är att jag och Jennifer va i ett köpcentrum igår innan jag åkte hem och där köpte jag en jätte fin tröja :)
Så här ser tröjan ut som jag köpte:

Från Gina Tricot för 149 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0