Stan med Johanna idag

Idag vaknade jag alldeles för tidigt känner jag men jag är som tur e pigg ialla fall. Men ialla fall så klippte jag mig idag, eller bara topparna för dom var verkligen utslitna så nu är mitt hår finare en det varit på länge ;) Sen vid ungefär 15.00 så bestämmde jag och Johanna oss för att åka till stan, så där va vi i några timmar och jag köpte armband och en tröja från Gina Tricot, så jag är nöjd med mitt shoppande, thihi ... När vi kom hem åt jag lite mat, det blev grillat och det va super gott. Sen ringde Josefin och hon har kommit hem från Finland "äntligen", så jag gick ut med henne och Johanna ett tag och ska snart gå hem till Josefin för att sova över hos henne (intressant?...) så nu ska jag packa men skriver nog imorron kväll om jag inte hinner på dagen.
Lite bilder från idag:


Va i stan med Johanna och då köpte jag ju en tröja och armband på Gina Tricot
       
Tröja                                       Armband
 99 kr.                                     89 kr.

Ha en forsatt trevlig kväll !
Puss&Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: amsaan

Sikken snygg t-shirt och vilka snygga armband, älskar armband!

2008-08-01 @ 16:48:36
URL: http://amsaan.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe tack (a)

2008-08-04 @ 18:59:43
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0