Ut med vovven

Efter en tråkig kväll vid datan ska jag nu ut med min hund (Dessie) och efter de ska jag nog dra hem till Johanna för att vara där ett tag. Imorron vet jag inte direkt vad jag ska göra men jag hittar nog på något kul :) Juste sen har jag glömt att berätta att mina grannar har hittat två ensama jätte söta marsvin i skogen typ vid mig så jag följde me dom för att hämta marsvinen. Så nu är dom hemma hos mina grannar, men vi vet ju inte vilka som äger dom men tror att marsvinen är lämnade där för att ägarna inte ville ha dom (hur fan kan man vara så dumma mot djuren?) aja kanske inte så intresant att veta men nu ska jag ialla fall ut, hörs imorron eller kanske ikväll :)

puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0