Vaknade upp med ett glatt humör idag

Jag vaknade vid 11.30 och kände att jag verkligen har fått sova ut. När jag vaknade gick jag på direkten och duschade och det var jätte skönt att duscha precis när jag vaknat ;) och sen blev jag också glad för att jag kom på att jag åker till Gotland redan imorron med Jennifer! sen gick jag in på datan och då fick jag reda på att det nästan är bestämt att jag åker med min kusse utomland i augusti, vi ska åka till bulgarien eller sicilien och det ska bli så himla kul :) så idag är jag på bra ovanligt bra humör fasten det är skit väder ute idag igen.
Men nu ska jag gå och packa tills imorron, hörs lite senare :)

Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0