080624

HejHej,

Idag var jag ju med Johanna och Nathali, jag och Johanna var väldigt flummiga så vi lekte "sjörövare" men Nathali var ganska trött så hon gick hem efter ett tag så då gick jag och Johanna och "spionerade" (haha inte vet jag varför). Och sen gjorde vi lite annat också. Men sen efter att Johanna hade gått hem så gick jag hem och duschade och sen kollade jag lite på tv och nu sitter jag här och väntar på att min kompis ska logga in på datan ;) Jag har också packat och det känns inte kul, men men ...
Skriver mer imorron för nu ska jag kolla mer på tv :)

pussar o kramar!

Kommentarer
Postat av: ninna

heeeeej malino, din blogg är bääääst :D <3

p.s läs gärna min & mina kompisars blogg ;p

2008-06-24 @ 22:04:54
URL: http://matblondiner.blogg.se/
Postat av: Malin

haha ninna jag ska göra de ;)

veeet min blogg är verkligen bäst haha

2008-06-24 @ 22:09:25
URL: http://malinblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0