Ändrade planer

Hej på er!

Igår skulle jag ju vara med Josefin men så blev det inte för jag dampade loss på mina föräldrar (ni vill inte veta varför) precis innan jag skulle gå till henne, asså jag började typ kaxa mot dom och massa så dom bestämmde sig för att jag inte fick gå till Josefin. Så då fick jag ännu mer damp! Så igår hade jag skit tråkigt, jag låg på mitt rum och stirrade upp i mitt tak i typ tre timmar (haha fattar inte hur jag orka)  ... Hoppas att Josefin hitta på någonting att göra eftersom att vi inte kunde göra någonting :) Men sen på kvällen så satt jag och mamma och kollade på "En prinsessas dagbok 2" den var faktiskt väldigt rolig! Någon som har sätt den? .... Och sen gick jag och la mig så igår hade jag det verkligen tråkigt!!! Hoppas att ni hade en rolig söndag ialla fall! ;)

Puss /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0