Camp viksjö

Idag har jag gått skit mycket! jag hade någon himla "camp viksjö", vi var 5 st i min grupp som skulle gå en ganska lång runda. Det var inte så kul men det funkade väll. Orkar tyvär inte berätta vad vi gjorde men men ;) Sen slutade vi typ vid 12.00 och då åkte jag och Nathali till Upplands väsby för att träffa Anna, Josefin och Johanna där. När vi kom fram så red vi med en häst Anna tar hand om, vi red till ett bad och där badade vi med Baldur (hästen), de var jätte kul! sen åkte vi också hem till Anna och var där ett tag, då hade Johanna och Anna gjort en överaskning till mig Nathali och Josefin, det var en sockerkaka. Sen skulle vi åka hem och jag kom hem för typ två timmar sen och nu ska jag snart gå och lägga mig för imorron är det skola igen ... Men snart är det skolavslutning (på fredag) :)

Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0