Dålig uppdatering

Hej på er!

Jag vet, jag har inte skrivit på några dagar men jag har haft fullt upp.
Men hoppas att ni har haft en bra helg för de har ialla fall jag haft! I fredags så tog min brorsa studenten ju och då kom massa människor hem till mig/oss. Så det var kul för vissa av dom hade jag inte träffat på länge. Sen i lördags så åkte jag först till Jakobsberg med Johanna för att köpa busskort och fixa lite där. Och sen åkte jag på direkten till viksjövallen för att kolla på min kusse som spelade fotbollsmatch där, sen åkte vi till min kusse´s land och så sov jag där till söndags och då kom jag hem ganska sent. Så jag har haft en ganska fullbokad helg.

Men nu ska jag ge igen ;)

Puss&Kram /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0