Det blev ändrat

God morgon!

Det har blivit lite ändrade planer för mig och min kusse (Cecilia) för jag hade kommit på att jag skulle på middag till några ikväll, samtidigt som jag hade bestämmt att jag skulle vara på landet hela helgen med Cecilia. Så vi bestämmde oss för att följa med min mamma&pappa hem till mig och att Cecilia skulle sova här och hon åker hem ikväll och så kommer jag till landet imorron igen ;) Så alltså ska jag på middag ikväll med min familj till några kompisar ...
Men innan de ska jag ju vara med Cecilia men vi har inte riktigt bestämmt vad vi ska göra men det blir säkert något kul :) Nu ska vi nog snart gå och äta frukost men jag skriver nog lite senare på dagen också!

Ha en forsatt trevlig lördag :)
Pussar&Kramar /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0